loading...
راه حل تجارت الکترونیک
magid بازدید : 173 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض خیر مقدم وتشکر از حضور شما کاربر گرامی

جهت عضویت ابتدا ادامه مطلب و سپس اینجا را کلیک کنید.

در ادامه بر روی منوی عضویت یا رجیستر کلیک کنید ، فرم عضویت را تکمیل کنید ، عضو شوید تا بتوانید از امکانات سایت استفاده کنید.

کار کردن با این سایت بسیار ساده است ، همچنین پرداختهای این سایت از طریق حسابهای عضو شتاب ، شماره حسابی که شما در اختیار سایت قرار داده اید صورت می گیرد.

قبل از کار کردن می توانید قسمت مربوط به قوانین و قسمت مربوط به سوالات متداول در خود سایت»میهن استور یا بخش مربوط به خودشما ،می مارکت« را مطالعه کنید تا با جزئیات قوانین و امکانات سایت بیشتر آشنا شوید .

سفارشي سازي قالب و محصولات

در سيستم همکاري در فروش میهن استور شما مي توانيد قالـب فروشگاه خود را از ميـان ده ها قالب اوليه انتـخاب ومحصولات دلخواه خود را در دستـه بندي هاي مختلف انتخـــاب نمــاييد

تسویه حساب سریع

در سیستم همکاری در فروش میهن استور تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر با سقف درآمد حداقل 8000 تومان انجام میگیرد

امکانات ویژه برای وبمسترهای ویژه

در سیستم همکاری در فروش میهن استور برای وبمستر های ویژه و پر فروش امکاناتی از قبیل تسویه حساب سفارشات ارسال شده تا سقف 60% در نظر گرفته شده است

پنل کاربری بسیار شفاف

در سيستم همکاري در فروش میهن استور امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طریق کد رهگیری پستی میسر می باشد

گروه میهن استور چطورکار می کند؟
توضیحاتی راجع به طرز کسب و کا ر درآمد ازمیهن استور

ما سیستمی برای شما فراهم کرده ایم که شما بعد از عضویت میتوانید یک فروشگاه برای خودتون ایجاد کنید بعد از ایجاد فروشگاه با روشهای تبلیغاتی متفاوتی که در اختیار دارید میتوانید محصولات رو تبلیغ کنید و بعد از هر فروش مبلغ مشخصی که از قبل تعیین شده به شما تعلق خواهد گرفت

 

سوالات متداول

آیا می توانم محصولات خودم را در سیستم برای فروش قرار دهم؟

خیر، شما در سیستم میهن استور فقط می توانید بر روی محصولات ما بازاریابی کنید و با هر فروشی که انجام می دهید و توزیع می شود پورسانت دریافت کنید.

 
من سایت یا کانال جهت تبلیغ ندارم، باز هم می توانم در سیستم عضو شوم؟

سیستم ما برای اشخاصی که دارای سایت یا کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام هستند طراحی شده است، اما اشخاصی که این امکانات را ندارند هم می توانند در سیستم عضو شده و در سایت های تبلیغ رایگان و ... به معرفی و فروش محصولات بپردازند.

ایجاد فروشگاه در سیستم شما رایگان است؟

بله، قدم اول در سيستم‌ همکاري درفروش ايجاد يک فروشگاه اختصاصي است. شما مي‌توانيد با استفاده از زير دامنه‌هايي رايگان فروشگاه خود را ایجاد کرده و بر روي فروشگاه اصلي با خيالي آسوده فروش خود را آغاز کنيد.

 راهنمای خرید

 
با سلام، مشتری گرامی از اینکه این فروشگاه را برای خرید اینترنتی انتخاب کرده اید بسیار سپاسگذاریم.
برای خرید از فروشگاه شما می توانید از دو روش خرید پستی و خرید نقدی استفاده کنید. در خرید پستی شما ابتدا محصول را از طریق پست و یا پیک در درب منزل و یا محل کار تحویل خواهید گرفت و سپس هزینه محصول را نقدا به مامور پست پرداخت خواهید کرد.
در روش دوم یعنی خرید نقدی که شامل 10% تخفیف نیز می باشد شما می توانید هزینه محصول را ابتدا از طریق درگاه بانک ملت پرداخت نمایید و سپس محصول را در درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید. برای خرید نقدی شما باید دارای کارت بانکی شبکه شتاب باشید و همچنین رمز دوم کارت خود را فعال کرده باشید.

برای خرید محصول می توانید با توجه به راهنمایی های زیر اقدام نمایید:
1- ابتدا بر روی دکمه خرید پستی که در توضیحات محصول موجود می باشد کلیک کنید، سپس در صفحه ای که باز شده است استان و شهر خود را انتخاب کنید و بر روی تائید سفارش کلیک کنید. (مانند عکس زیر)


2- سپس نوع ارسال را انتخاب نموده و فرم مشخصات را به صورت کامل تکمیل نمایید و بر روی دکمه تائید سفارش کلیک کنید. پس از آن سفارش شما ثبت شده و سیستم به شما شناسه سفارش خواهد داد. آن شناسه را ذخیره کرده و تا زمانی که محصول به دست شما نرسیده است آن را نزد خود نگاه دارید.
- اگر خرید نقدی را انتخاب کنید پس از تکمیل فرم سفارش به درگاه بانک ملت هدایت خواهید شد و پس از پرداخت وجه دوباره به فروشگاه هدایت خواهید شد و شناسه سفارش برای شما نمایش داده خواهد شد.

زمان بندی های تقریبی رسیدن سفارشات:
پست سفارشی: 5 الی 10 روز کاری
پست پیشتاز: 2 الی 7 روز کاری
خرید نقدی: 2 الی 7 روز کاری

پیک موتوری: 1 الی 5 روز کاری

لطفا جهت اطلاع از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

جهت بازدید یا خرید انواع مختلف محصولات

از فروشگاه ما در میهن استور بازید نمایید . تنوع محصولات و قیمتهای مناسب انتخاب شما را آسان خواهد کرد و خریدی رضایت بخش را به همراه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 709
  • بازدید کلی : 5,972