loading...
راه حل تجارت الکترونیک
magid بازدید : 102 دوشنبه 14 آبان 1397 نظرات (0)

به نام خدا

کسب درآمد دلاری

بالاترین نرخ درآمد ، به ازای هر کلیک در بین سایتهای کلیکی

(حداقل برداشت در این سایت 150 دلار می باشد .نگران نباشید رسیدن به حداقل برداشت یعنی 150 دلار بسیار ساده تر از آن است که تصورش را بکنید .)

کسب 150 دلار بدون هیچ گونه هزینه ای ، صرفا با 5 الی 6 ساعت کار با کامپیوتر

عمل کرد این سایت براساس تبلیغ محصول شرکتهای بزرگ و کوچکی همچون سامسونگ ، اپل ، ماکروسافت و ..... طراحی شده است و یک بازاریابی واقعی برای محصولاتی واقعی است ، بنا براین دادن پورسانت بالاتری نسبت به سایرسایتهای کلیکی(0.1 به ازای هر کلیک) چیزعجیب و غریبی نیست .

کسب درآمد دراین سایت بسیار ساده است ، بدین صورت که پس از ورود به سایت 

 برروی Registration کلیک کرده

 

 

 تا به صفحه ثبت نام هدایت شده ، با وارد کردن یک یوزرنیم و یک ایمیل و یک پسورد و وارد کردن مجدد پسورد و همچنین وارد کردن اعدادی که در تصویر دیده می شوند ، در انتها با کلیک بر کلید Register فرآیند ثبت نام تکمیل شده و وارد سایت می شویم.

 

 

 

پس از ورود به سایت ابتدا بر روی منوی user area و سپس بر روی کلید START WATCHING PAYED ADS کلیک می کنیم تا به صفحه تبلیغات سایت هدایت شویم در این صفحه بایستی چهار عدد را که در در کادر های رنگی کوچکی نوشته شده است را در کادر مخصوص خودش در زیر همان اعداد نوشت و بر روی کلید ادامه (CONTINUE) کلیک کرد و این کار را مرتبا انجام داد تا به کسب درامد دست یابیم .

 

 

 

لازم به ذکر است که سرعت لود شدن سایت بسیار بالاست و به راحتی می توان در آن کار کرد .

دراین سایت هم رعایت تمامی شرایط معمول سایتهای کلیکی الزامی است .

پایه واساس بازاریابی و تبلیغات در این سایت جذب زیر مجموعه ، در حقیقت معرفی سایت به دیگران می باشد .

حداقل برداشت در این سایت 150 دلار می باشد . البته نگران نباشید رسیدن به حداقل برداشت یعنی 150 دلار بسیار ساده تر از آن است که تصورش را بکنید . یعنی نهایتا با حدود 5 یا 6 ساعت کلیک کردن به حد نساب خواهید رسید. بنده شخصا در سه یا چهار نوبت و در هر نوبت حدود یک ساعت کلیک کردم و به درآمد 170 دلار رسیدم .

البته برای برداشت دو مشکل قابل حل وجود دارد .

موضوع اول : متودهای برداشت می باشد ، که بخاطر شرایط خاص کشورما ( وجود تحریمها ) کمی کار دشوار می شود .

متودهای برداشت درسایت بدین صورت است که بایستی یا حساب پی پال داشت ، یا گرین کارت داشت ، یا در بانکهای طرف حساب سایت حساب داشت و یا اینکه مبلغ درآمد را براساس ارز دیجیتال یا همان بیت کوین در یافت کرد . که تصور می کنم برای اغلب کار بران راحت ترین و مطمئن ترین راه در یافت مبلغ بر اساس بیت کوین می باشد ، برای این کار بایستی یک کیف پول بیت کوین داشته باشیم که آن هم به راحتی می توان با یک سرچ ساده در شبکه اطلاعات لازم در مورد انواع مختلف کیف پول (wallet)  و ایجاد آن را بدست آورد . یکی از راهها ساخت کیف پول دانلود نرم افراز مخصوص وایجاد یک کیف پول بر روی سیستم خود می باشد ، در ادامه می توان بیت کوین را به قیمت روز به افرادی که در داخل کشور خریدار بیت کوین هستند فروخت و به درآمد کسب کرده رسید ، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کیف پولاینجا را  کلیک کنید.

موضوع دوم : معرفی سایت به افراد دیگر وجذب حداقل چهل زیر مجموعه می باشد (صرفا برای یک بار و برای اولین برداشت ) که برای این کار هم بایستی لینک اختصاصی ارائه شده از طرف سایت را به هر طریقی که می توانید در اختیار افراد دیگر قرار بدهید تا اشخاصی که مایلند از طریق آن عضو سایت شوند لازم به ذکر است که این سایت هم همانند سایر سایتها به ازای کلیک هر زیر مجموعه پور سانت به کار بر معرف می دهد ، یعنی می توان با جذب زیر مجموعه بیشتر درآمد بیشری داشت.

 

 

دوستان و همکاران گرامی بنده 170 دلار در سایت کسب کرده ام و درخواست برداشت و  ای دی کیف پول را هم وارد کرده ام و درانتظار برداشت هستم ولی برای برداشت بایستی حتما چهل نفر را به سایت معرفی کنم تا فرایند برداشت تکمیل شود . قصد بنده جذب حداقل چهل زیر مجموعه می باشد تا فرایند برداشت تکمیل شود .

بنا براین از شما دوستان و همکاران گرامی می خواهم که از طریق لینک ارائه شده وارد شوید و ثبت نام کنید ( لازم به ذکر است که ثبت نام و کسب دارمد در سایت هیچگونه هزینه ای ندارد ، قطعا برای شما دوستان هم که دنبال کسب دارمد از اینگونه سایتها هستید تست این سایت می تواند بسیار کارآمد وکار گشا باشد ) تا مشخص شود که سایت واقعا پرداخت را انجام می دهد و می توان به سایت اعتماد کرد یا اینکه کلاه برداری است .

(هیچ اطلاعاتی در مورد این سایت در شبکه که ایا کلاه برداری است یا واقعی پیدا نکردم)

اگر پرداخت صورت بگیرد نتیجه می شود که این سایت کیس بسیار مناسبی برای کسب دارمد می باشد و شما همکاران هم می توانید با خیال راحت درسایت به کسب درامد بپردازید بنده هم در جهت جذب زیر مجموعه برای افرادی که همکاری کنند و از طریق لینک بنده ثبت نام کنند همه جوره در خدمت دوستان خواهم بود و  لینک اختصاصی دوستان را در سایت منتشر و تبلیغ خواهم کرد .

بیاید تا با هم مو فق شویم

با تشکر

 

سایت کلیکی فارسی (جدید)

 

مصنوعات ساخته شده از سنگهای طبیعی

 

من الله توفیق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 731
  • بازدید کلی : 5,994